Fusie in het Sallandse communicatielandschap

N35 Media en Eyecatcher Communicatie gaan samen verder

“Het is de logische volgende stap.” Dat is de even simpele als heldere verklaring voor de fusie tussen N35 Media BV en Eyecatcher Communicatie, de twee communicatiebureaus in Heino. De twee bureaus werken op vele fronten al intensief samen en sinds medio vorig jaar zijn ze samen eigenaar van het Sallands Ondernemers Magazine (SOM).

De fusie is bekend gemaakt tijdens de verkiezing Ondernemer van het Jaar in Heino, afgelopen donderdag tijdens de Pompdagen. Daar was N35 Media één van de drie genomineerden, zelfs voor het tweede jaar op rij. Hoewel de onderscheiding naar Seine Wonen ging, zegt dat zeker iets over de status van N35 Media.

Eigenaar Martijn Jansman en Rudi Buitenkamp van Eyecatcher Communicatie zijn oude bekenden. Twintig jaar geleden startte de samenwerking al bij het Weekblad voor Salland waar Jansman als media-adviseur actief was en Buitenkamp de redactie voor zijn rekening nam. Na de fusie gaan de twee verder onder de naam N35 Media BV.

Campagnes
Sinds beiden actief zijn als eigen ondernemer hebben ze vele mooie projecten op hun naam staan, zoals Hoezo Heino (krant en website), Blakend Salland (krant), en speciale uitgaven rond evenementen zoals Pompdagen Heino, Ponyweek Heeten, Tuinexpo Luttenberg en recentelijk dus het Sallands Ondernemers Magazine.

Bladen maken is hun USP, maar ze zijn ook actief met het maken van campagnes (o.a. Gemeentebelangen Raalte tijdens afgelopen gemeenteraadsverkiezingen), ontwerp en ontwikkeling van websites, social media, drukwerk, huisstijlen en media-advies. “We zijn blij met deze stap in de ontwikkeling van ons communicatiebureau. De bedoeling is om het verder te laten groeien op het gebied van (online) communicatie- en marketingadvies”, besluiten Jansman en Buitenkamp. Meer informatie is te vinden op www.n35.nl

Fotobijschrift. Rudi Buitenkamp (links) en Martijn Jansman vieren de fusie bij de gelijknamige Rijksweg N35.

Delen:

Deel dit artikel!