Notariaat Salland is nieuwe naam voor gefuseerde notariskantoren Raalte, Heino en Olst Het is een belangrijk thema op het platteland: het
Totaalaanpak van Heino’s architectenbureau is verhelderend en vernieuwend
Iedereen die als opdrachtgever wel eens een bouwproject bij de hand heeft gehad, erkent dat het één van de grootste ergernissen is. Je krijgt zoveel verschillende vakmensen over de vloer dat je regelmatig het spoor bijster raakt. Bovendien blijken al die bedrijven onderling ook nog wel eens ruis op de lijn te hebben. Als je dan zaken doet met The Citadel Company uit Heino weet je niet wat je meemaakt. Binnen één bureau zijn alle disciplines vertegenwoordigd waardoor je bij wijze van spreken achterover kunt leunen totdat het project klaar is.
Alle disciplines betekent in dit geval ook echt alle disciplines. Het gaat zelfs zo ver dat bij het eerste gesprek ook de marketingdeskundige van The Citadel Company aanschuift. Daarmee wordt de bijzondere aanpak in beeld gebracht. Het gaat namelijk niet direct om de kleur van de stenen, maar om hoe de opdrachtgever zijn bedrijf in de markt wil zetten. “Eerst gaan we met elkaar sparren. Waarom wordt er ge- of verbouwd, wat is de visie van het bedrijf, wat is de doelgroep, hoe ziet het bedrijf de toekomst en hoe ziet de huisstijl er uit”, geven Derk Jan Laanbroek en marketingdeskundige Nathalie Nieuwenhuis aan.
Het zijn vragen waarmee vaak geen rekening wordt gehouden, maar het helpt de diverse disciplines binnen The Citadel Company wel om met het perfecte ontwerp te komen. Waarin met alle aspecten rekening is gehouden en waarbij zaken goed op elkaar zijn afgestemd. Het is het handelsmerk van The Citadel Company geworden en daarmee heeft het bedrijf al diverse ondernemers in Salland weten te verleiden. Mooie voorbeelden zijn Buuffie’s Proeflokaal en recentelijk Seine Wonen(Heino), Fakkert Diervoeders (Laag Zuthem, bouwproces loopt nog) en Wagenmans Wonen (Lemelerveld).
Het mooie van deze werkwijze is dat The Citadel Company een kijkje in de keuken (soms letterlijk) neemt en door de blik van buiten met verfrissende en vernieuwende ideeën komt. Bij Seine Wonen leidde dat bijvoorbeeld tot de verrassende suggestie om de ingang van de showroom anders te positioneren en de letter S van Seine prominenter in beeld te brengen.
Het is de werkwijze die Inge Koning van Restaurant Jan Steen in Heino inspireerde zaken te doen met The Citadel Company. Ze heeft het bureau ingeschakeld mee te denken over een Jan Steen 2.0. “Belangrijk uitgangspunt is dat het buitenterrein veel meer gaat matchen met de sfeer die binnen wordt gecreëerd. Het wordt straks veel meer een restaurant en het imago van wegrestaurant verdwijnt”, lichten architect Maurits Teunis en landschapsontwerper Lisanne Gerritzen een tipje van de sluier op.
Wigand Dijkstra is met ToroLED de koning van het ontzorgen Als hij er aan terugdenkt, loopt het klamme zweet nog over
“Tja, dit is wel een verbeterpuntje”, constateren dagvoorzitters Paul Maas en Bram Steijn aan het eind van het event ‘Ondernemer
Ervaren makelaars Martijn Holterman en Robert Jorink bundelen krachten. Heb je als ondernemer plannen om te verkassen naar een andere locatie
In het buitenland weten ze heel goed hoe ze de Nederlandse toerist moeten typeren. Als je een markt bezoekt en