Iedere ondernemer is enthousiast over zijn/haar vakmanschap en ambacht. Wil je echter als goed ondernemer te boek staan, dan word je geacht ook iets te weten van zaken waarmee je minder affiniteit hebt. Misschien past (online) marketing, media en communicatie ook wel in die categorie.
Kennispoort Regio Zwolle kan je daarbij ondersteunen. Zeker nu het innovatienetwerk sinds kort een samenwerking is aangegaan met de Persgroep. Dit is de naam achter vele mediavormen en nieuwsmerken zoals de Stentor, Volkskrant, QMusic, 144 huis aan huiskranten, de Nationale Vacaturebank, AutoTrack, Tweakers en Independer.
Op de website van Kennispoort Regio Zwolle laat De Persgroep weten de (startende) ondernemer wegwijs te willen maken in de wirwar van marketingkanalen. “Samen met de ondernemer brengen we de doelgroep in beeld en kijken we naar de boodschap die de ondernemer wil overbrengen. Om vervolgens te bepalen welke on- en offline media en marketingmiddelen daar op aansluiten”, aldus media consultant Kristel van den Berg die uitkijkt naar de samenwerking met Kennispoort. “Wij dragen lokaal en regionaal ondernemerschap een warm hart toe. Het succes van de Persgroep is afhankelijk van het succes van de ondernemer. De ondernemer heeft verstand van zijn/haar passie en wij van media en communicatie. Die kennis willen we graag delen.”